dimarts, 28 de febrer de 2017

Projecte "Els éssers vius"

Tot i que cada alumne ja va apuntar a la seua agenda quina informació havia de portar a classe del Projecte, aprofite l'ocasió per aclarir i deixar constància també al blog del que cadascú ha de portar.

Intenteu portar la informació en Català i escrita pels nens. No cal portar molta informació. És més important que porten menys informació i que entenguen tot allò que han cercat amb la vostra ajuda per poder després explicar-ho als seus companys!!!


Equip Verd                  Els amfibis i reptils

1) Definició dels amfibis i reptils. Vicent
2) Aspecte físic ( com són, quina és la seua grandària, com és la seua pell, etc). Nerea
3) Medi on viuen (aigua, terra, aire. Tots viuen en el mateix medi? Poden viure en més d’un medi?). Andreea
4) Alimentació (De què s’alimenten? Carnívors, Herbívors, Omnívors). Mario
5) Exemples, imatges, dibuixos fets per ells d’amfibis i reptils. Paula

Equip Taronja                Les aus

1) Definició de les aus. Gabino
2) Aspecte físic (com són, quina és la seua grandària, com és la seua pell, etc). Àngels
3) Medi on viuen (aigua, terra, aire. Tots viuen en el mateix medi? Poden viure en més d’un medi?). Carla
4) Alimentació (De què s’alimenten? Carnívors, Herbívors, Omnívors). Irene
5) Exemples, imatges, dibuixos fets per ells d’aus. Ona

Equip Blau                  Els mamífers

1) Definició dels mamífers. Noa
2) Aspecte físic ( com són, quina és la seua grandària, com és la seua pell, etc). Pablo
3) Medi on viuen (aigua, terra, aire. Tots viuen en el mateix medi? Poden viure en més d’un medi?). Yasser
4) Alimentació (De què s’alimenten? Carnívors, Herbívors, Omnívors). Mireia
5) Exemples, imatges, dibuixos fets per ells de mamífers. Carlos

Equip vermell               Els insectes

1) Definició dels insectes. Samuel
2) Aspecte físic ( com són, quina és la seua grandària, com és la seua pell, etc). Lucía
3) Medi on viuen (aigua, terra, aire. Tots viuen en el mateix medi? Poden viure en més d’un medi?). Claudia
4) Alimentació (De què s’alimenten? Carnívors, Herbívors, Omnívors). Álex
5) Exemples, imatges, dibuixos fets per ells d’insectes. Jana

Equip groc                Els peixos

1) Definició dels peixos. Aitor
2) Aspecte físic ( com són, quina és la seua grandària, com és la seua pell, etc). Hugo
3) Medi on viuen (aigua, terra, aire. Tots viuen en el mateix medi? Poden viure en més d’un medi?). Alba
4) Alimentació (De què s’alimenten? Carnívors, Herbívors, Omnívors). Martina

5) Exemples, imatges, dibuixos fets per ells de peixos. Aaron

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada